Przyjaciele

Łowiska

Listopadowe połowy Część I

Napisane przez

Dnia 10.11.2014 wybraliśmy się na zasiadkę do Charliego. Oto kilka zdjęć.

Złowiliśmy karpie: 10kg, 8kg, 6kg, 4kg. Mieliśmy 3 spinki. Dużo się działo.

Pracowitą nockę mieliśmy z Adamem na dobowej zasiadce u Charliego (10-11.11.2014).

Na stanowisku byliśmy o godzinie 15:00. Zdecydowaliśmy się rozbić nasz mini obóz na pomoście, tuż przy tripodach, aby mieć możliwość szybkiej reakcji na delikatne brania. Po rozbiciu 2-óch niewielkich namiotów i rozłożeniu się nadszedł czas na wywózkę. Łowiliśmy każdy na 3 wędki. Zestawy położone były na podobnych głębokościach od 1,7m do 2m głębokości. Wszystkie moje zestawy wyglądały tak samo:

1. Przypon ok. 25-28cm dociążony śruciną

2. Haki bezzadziorowe roz. 6

3. Leadcore dł.1m, zestaw z bezpiecznym klipsem, ciężarek 90g

4. Przynęta: kulka 18mm Probiotic Red

Nęcenie: Siatki PVA z pelletem pstrągowym (mix różnych średnic) i połówkami kulek + 6 przepołowionych kulek na zestaw.

Pierwszy na macie zawitał pełnołuski o wadze 10kg. Wziął na zestaw położony w pobliżu zalegającego na dnie drzewa.

Następnie po energicznym braniu Adam wyholował karpia 8kg.

Już po godzinie ma miejsce kolejne energiczne branie na mój zestaw wywieziony ok. 90m od naszego stanowiska. Hol z łódki przynosi efekt w postaci karpia 6kg. W międzyczasie 2 ładne leszcze i spinka na jednym z moich zestawów. Kolejny karpik budzi nas ok 3:30. Ważył 4 kilogramy. Następnie mocny odjazd budzi Adama. Niestety ryba spada z haka. Następne branie ma miejsce z okolic krzaków i podwodnych chaszczy na zestaw wywieziony przez Adama. Niestety ryba z nami wygrywa i owija zestaw w patyki. Po krótkiej drzemce przeniosłem jeden zestaw na nasłonecznione, płytkie miejsce tuż przy drugim brzegu ok 130m od naszego stanowiska (głębokość 60cm). Zestaw przy podwodnym drzewie uzbrajam w neutralego dumblesa o smaku Biosquida. Po godzinie bardzo silne branie i hol z łódki. Wzmagający się wiatr nie pomaga nam w holu. Po kilku minutach ryba skutecznie wplątuje zestaw w gałęzie i spada z haka.

O 15 udaliśmy się w powrotną drogę. Kolejna udana zasiadka za nami.

Pozdrowienia

Czytany 1044 razy

Copyright © 2013. All Rights Reserved.